R / Jazz

Múdome a Jazztel, un incordio necesario fronte á política comercial de "R", estou pagando 77 euros ao mes polo "combo 3", no que teño contratados os hipotéticos 30 Mb de baixada, sen opción a chamadas gratis a móviles, nin router wifi, nin Ip fixa... En fin, un pastón atendendo ás actuais ofertas no mercado da telefonía. A tendencia é abaratar costes na captura de clientes, amarralos cunha permanencia de 18 meses e comezar a sangralos ao pasar o ano, a fidelización mantense poñendo trabas para a portabilidade ou chantaxeando coas contas ou os espazos web, como este, no que si te vas non é posible facer nin tan siquera un backup da túa información, asi que, sen cuestionar a calidade da conexión, da que non teño outras referencias para facer comparacións porque levo 7 ou 8 anos con esta empresa, eu marcho para Jazztel, 40 euros/mes sen compromiso de permanencia e a posibilidade de retornar a este lupanar, como bó fillo pródigo, se as cousas non rulan. Eso si, pagando a metade.
Seguirei recollendo os pecios das miñas apneas aquí. 

mércores 10 novembro 2010

En Xeral | 4 Comentarios | Permalink




Comentarios

Hola a todos

Nos gustaría animaros a participar en el Premio Internacional Educared 2011. Este año, por primera vez, se pueden presentar todo tipo de trabajos que supongan una aplicación pedagógica de las TIC, independientemente de la herramienta con la que hayan sido creados.

Las modalidades de participación son:

A. Docente con alumnos

Ejemplos: blogs escritos por los estudiantes, wikis, webs o trabajos en la nube en los que participe activamente el alumnado, etc.

B. Docente sin alumnos

Ejemplos: blogs escritos por el docente, comunidades en las que el profesorado debate temas de interés común, diseño de actividades para PDI o ejercicios interactivos, etc.

C. Laboratorio de herramientas

En esta modalidad podrán participar docentes con o sin un grupo de alumnos. Se podrán presentar proyectos que supongan un trabajo de I+D+i para la creación de sus propias herramientas, aplicaciones y/o widgets, como, por ejemplo, aplicaciones para el aula de realidad aumentada, aplicaciones para dispositivos móviles o tabletas digitales, etc.


El Jurado valorará los trabajos desde el punto de vista pedagógico. Por eso, se tendrán que acompañar obligatoriamente una memoria descriptiva, que supondrá el 50% de la valoración final. Esta memoria se podrá cubrir on-line a través de un sencillo formulario instalado en la web del Premio Internacional Educared.


Para inscribirse y consultar más información: http://www.educared-DOT-org/premiointernacional

Un saludo,

Organización del Premio Internacional Educared 2011
Correo electrónico: premiointernacional-AT-educared.org
Teléfono: 902.905.144
+34.981.975.621

enviado por Organización del Premio Internacional Educared 2011 o 11 marzo 2011 ás 12:27 PM CET
Sitio web:: http://www.educared.org/premiointernacional #

Soy Carlos, colaborador de Printcolor (http://www.printcolorweb.com), imprenta digital especialista en libros. Tu blog ha sido seleccionado en la promoción “Tu primer libro gratis” y te regalamos la impresión gratis de tu libro, a cambio de que publiques en tu blog un comentario positivo sobre nuestros servicios. ¿Te interesaría? Para cualquier duda puedes enviarme un e-mail a info-AT-printcolor-DOT-es

enviado por Carlos o 24 xaneiro 2012 ás 08:15 AM CET
Sitio web:: http://www.printcolorweb.com #

Fotógrafo especializado en foto-periodismo artístico de bodas. Realización de bodas en toda España.

<a href="http://www.ababeli.com/" rel="nofollow">www.ababeli.com</a>

Un saludo.

enviado por Blasco Máximo o 25 xuño 2012 ás 04:36 PM CEST
Sitio web:: http://www.ababeli.com #

Animaros a ver el final de nuestro spot¡¡¡
Produción local
Gestión deportiva, personal training y animación
Aquí estamos para lo que necesiteis.
www.totalsportcb.com
Un saludo
Dadnos un me gusta y uniros a totalsport
http://www.facebook.com/pages/Total-Sport/134580913276945
www.totalsportcb.com

enviado por totalsport o 25 febreiro 2013 ás 11:49 AM CET
Sitio web:: http://www.totalsportcb.com #



Enviar un comentario

Nome:
Correo electrónico:
URL:
O teu comentario:

sintaxe html: deshabilitado