Scorsese + Hitchcock = Key To Reserva

venres 30 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

A revolución dos ratos

Deixovos un enlace a un corto de animación que está logradísimo, o argumento reflicte a resistencia ó cambio que supón a aceptación das novas tecnoloxías, unha evolución irremediable. Picade sobre a imaxe.

xoves 29 novembro 2007

En Cine | Sen comentarios | Permalink

Regatas online

Seguramente existan outros, pero a opción do Liveskipper ten o seu encanto, trátase de un simulador virtual de regatas gratuito e de uso moi sinxelo. De feito, vótase de menos un maior control sobre as variables que inflúen na navegación. Estou seguro que esta interface irá a mais, o poder adictivo está sobradamente demostrado.
    

xoves 29 novembro 2007

En Xogos | Sen comentarios | Permalink

Matemáticas financieras: Mani sábado 23 de decembro

La nómina de mi padre (Artículo de Forges en El País)

'La nómina de mi padre en diciembre de 1979 era de 38.000 pesetas. Él trabajaba como peón en una obra. En ese mismo momento le ofrecieron comprar una casa. Le pedían un total de 500.000 pesetas por ella. Decidió no arriesgar y continuar viviendo en régimen de alquiler, en unas condiciones muy buenas. Se trataba de una casa modesta pero muy bien ubicada, en pleno centro de un pueblo cercano a Barcelona. A los pocos meses mi padre y mi madre compraron un terreno en otro pueblo de la misma provincia y en menos de cinco años de esfuerzo ya habían levantado y pagado una vivienda de 120m2.

Han pasado 27 años. En 2006 y en el mismo pueblo donde viven, un piso modesto de 75m2 a las afueras no se encuentra por menos de 35 millones de pesetas, y estoy siendo muy generoso.

En el año 1979 el coste de un piso era del orden de 14 mensualidades de un peón de obra 38.000 pts/mes x 14 meses = 532.000pts. El sueldo en 2006 de un universitario recién titulado en ingeniería informática sin experiencia profesional no llega a las 200.000 pesetas mensuales. En el año 2006 una vivienda modesta cuesta 175 mensualidades (14 anualidades!!!!) de un ingeniero informático.
200.000 pts/mes x 175 meses=35.000.000 pts.
Los jóvenes de hoy necesitaríamos cobrar 2,5 millones de pesetas mensuales para estar en igualdad de condiciones con nuestros padres que compraron una vivienda a principios de los años 80.
2.500.000 pts/mes x 14 meses = 35 Mill. de pts

Los pisos en el año 2006 deberían costar 2,8 millones de pesetas para que los jóvenes de hoy estemos en igualdad de condiciones con nuestros padres en 1979.
200.000 pts/mes x 14 meses = 2.800.000 pts

No encuentro adjetivo alguno en el año 2006 para calificar lo que mi padre consideró arriesgado en 1979. Está claro que los pisos no van a pasar a costar de la noche a la mañana 30 veces menos, de 35 a 3 millones. También está claro que no voy a cobrar 2,5 millones de pesetas mensuales, por muy buen trabajo que encuentre y por muchos estudios que tenga. Lo primero que se le ocurre a uno es seguir viviendo en casa de sus padres y ahorrar el 100% del sueldo durante los próximos 14 años, para el año 2020 (yo rondaré ya los 40 años de edad) tendré el dinero suficiente para comprar una vivienda al coste del año 2006 pero, por supuesto, no al coste del año 2020. Evidentemente esta ocurrencia la desecha uno antes de hacer cualquier cálculo. Aunque un joven bienintencionado consiga ahorrar 2, 4 o 6 millones con mucho esfuerzo en pocos años, a día de hoy nunca podrán evitar:

1) Pedir un préstamo al banco a 40 o 50 años (si consigues ahorrar 2, 4 o 6 millones puedes reducir el período a 35 - 45 años, pero 5 años no suponen prácticamente nada cuando estamos hablando de medio siglo de pago). Te darás cuenta de que no vives en una democracia sino en una dictadura. El dictador no se llama Francisco Franco, sino La Caixa, BSCH, Banc de Sabadell o, en general, 'la banca'. Ni siquiera tendrás la libertad de decir lo que piensas a, por ejemplo, tu jefe, no vaya a ser que cierre el grifo y no puedas pagar al dictador.

2) La otra solución es pagar un alquiler de por vida. En este caso el dictador se llamará Juan García, José Pérez o Pablo el arrendador. La situación no es distinta a 1).

Después de esta reflexión ten la delicadeza de no decir a un joven que su problema es que no ahorra, eso fue válido para ti en 1979, incluso era valido para algunos jóvenes en 1999, pero no en 2006, en 2006 sólo consigues cargar con más impotencia, si cabe, al muchacho. El esfuerzo de nuestros padres, sin duda alguna admirable, no era estéril (podían obtener una vivienda de propiedad en un período de 5 años). El mismo esfuerzo realizado por nosotros, los hijos, sólo llega para quizá reducir en 5 años una hipoteca de medio siglo. La vivienda nunca fue un objeto para enriquecerse, sino para vivir y es de lo poco material que sí necesitamos. La ley del libre mercado puede establecer el precio de los televisores de plasma al precio que quiera... yo no los compraré... pero nunca tuvimos que permitir que esa misma ley fijara el precio de la vivienda, porque todos Necesitamos vivir en una y no todos podemos pagarla. Los jóvenes, incluso aquellos que tenemos estudios superiores, no podemos competir'.

Forges, EL PAÍS, 2/5/2006

Convocatoria de Manifestación

RAZÓN: Después de la primera sentada por una vivienda digna se han convocado muchas otras, todas ellas desorganizadas y disgregadas en unas pocas ciudades. Este es un problema a nivel estatal, es por eso que se convoca una Macro-Manifestación, no una macro-sentada, para el *SABADO 23 DE DICIEMBRE A LAS 17:00 HORAS*, se convoca con tanta antelación para que se difunda lo máximo posible, se ruega a todo el que reciba este mensaje que lo difunda de todas las formas que se le ocurran, panfletos, mails, foros de internet, cartas a los medios de comunicación, a todo tipo de asociaciones...

COMO SE REALIZARÁ: Esta manifestación se hará en forma de marcha cortando el tráfico por las principales calles del estado español ya que ha quedado claro que las simples sentadas no son atendidas, aunque nunca se abandonará el espíritu pacífico con el que esta iniciativa ha nacido. Si la policía detiene la marcha, se volverá al punto inicial pacíficamente, sin enfrentamientos, y se esperará a que se pueda reanudar, en el caso de no poder hacerse, se convertirá en una sentada más pero se habrá llamado más la atención. Debido a las fechas navideñas de la MACRO-MANIFESTACIÓN el eslogan principal 'No podemos volver a casa por navidad porque todavía no nos hemos marchado de ella.'
Vigo: Puerta del Sol
A Coruña: Plaza de Maria Pita
Lugo: ?

mércores 28 novembro 2007

En Solidariedade | 1 comentario | Permalink

Prestige

O pasado 11 de novembro celebrouse o 5º aniversario da traxedia do Presitge, ademais das imaxes do desastre ecolóxico quedaron na memoria colectiva outras que reflicten o sentir solidario de todos os que participaron nas tarefas de limpeza, atopei este video homenaxe que colgo con uns días de retraso. Nunca mais.

mércores 28 novembro 2007

En Solidariedade | Sen comentarios | Permalink

Ola


En febreiro de 1995 o trasatlántico "Queen Elizabeth II" atopou unha ola xigante de 29 metros de alto durante un huracán no Atlántico Norte, pero tal vez sexa esta a ola mais grande do mundo que puido ser surfeada, a altura aproximada é de 10 metros. Impresionante.

martes 27 novembro 2007

En Curiosidades | Sen comentarios | Permalink

Opera vs Firefox


Descarga Firefox 3.0 Beta



 Descarga Opera 9.5 Beta





Teño o corazón "partío", os dous grandes monstros da navegación pelexan pola supremacía fronte ó todo poderoso Explorer 7, sen ningunha dúbida o peor dos 3, pero si queres ter a seguridade de que a páxina se vai abrir correctamente, non queda outra mais que votar man do sofware de microsoft, tremenda putada.
Para meu gusto Opera tería que mellorar o seu xestor de correo, en especial os filtros da basura, pero as posibilidades de personalización, o particular sitema de xestión de widgets e a visualización en mosaico para os usuarios de monitores xigantes, ou os privilexiados que contan con 2 pantallas ou mais, o fan tremendamente atractivo. 
Respecto a Firefox, hai que ter en conta que a versión integrada na Suite de Mozilla tampouco funciona como Firefox e Thunderbird (o mellor xestor de correo do mundo) por separado, logo falando únicamente do navegador, firefox dispón de algunhas extensión que son pura maxia.
Asi que vos recomendo que vos descarguedes os dous e fagades probas.

domingo 25 novembro 2007

En Informática | Sen comentarios | Permalink

ilusións ópticas IV



¿Cantas "F" aparecen no seguinte texto?
FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTI
FIC STUDY COMBINED WITH
THE EXPERIENCE OF YEARS.

domingo 25 novembro 2007

En Arte | 1 comentario | Permalink

69

Número con connotacións eróticas que no día de hoxe reperesenta ás mulleres asasinas pola súa parella ou ex-parella.
O domingo é o día internacional para a erradicación da violencia contra as mulleres e o goberno aproveitao para citar ós responsables das prinicipais cadeas de TV para controlar ós futúros "diarios de Patricia". A ver.
Imaxe de un monolito na rúa que computa o nº de mortes en tempo real

sabado 24 novembro 2007

En Solidariedade | Sen comentarios | Permalink

FlipBook


O folioscopio é un libro que contén unha serie de imáxes que varían gradualmente de unha páxina á seguinte, para que, ó pasálas rápidamente, semellen animarse simulando un movimento u otro cambio. Os pequenos adoitan xogar facendo composicións simples como si se tratrara de debuxos animados, pero tamén hai xenialidades como esta.

xoves 22 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

O círculo de Moebius

cinta de Möbius é unha superficie con un só lado e un só componente de contorno. Ten a propiedade matemática de ser un obxecto non orientable. Foi co-descuberta de xeito independente polos matemáticos alemáns August Ferdinand Möbius e Johan Benedict Listing no 1858.

xoves 22 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

NaDa



NaDa

mércores 21 novembro 2007

En Informática | Sen comentarios | Permalink

contador

mércores 21 novembro 2007

En Xeral | Sen comentarios | Permalink

Bangladesh

"The concert for Bangladesh", celebrouse o 1 de agosto de 1971 no Madison Square Garden de Nueva York ante uns 40.000 espectadores, foi organizado por George Harrison trala traxedia acaecida durante a loita pola independencia de Pakistán, cando millóns de refuxiados fuxiron á veciña India.
O xoves pasado o ciclón "Sidr" provocou 2837 víctimas, ós que hai que sumar preto de 2200 desaparecidos, e incalculables danos mateirais. Non estaría mal unha reedición de aquel mítico concerto, que forma parte da discografía básica de moitos de nós.

martes 20 novembro 2007

En Solidariedade | Sen comentarios | Permalink

menos es más

Tres cortos magníficos promocionados por - es +, unha iniciativa para utilizar o cine educando contra a violencia sobre a muller. No enlace atópanse os cadernos pedagóxicos do proxecto.
Eramos pocos



Sintonía


Subir y bajar

martes 20 novembro 2007

En Cine | Sen comentarios | Permalink

25 cancións tristes

Deixovos un enlace que me enviou meu amigo Antonio, o día que se decida a colgar tódolos descubrementos que fai nos seus particulares mergullos pecharei o blog, hoxe trátase de unha selección dos temas mais exquisitamente tristes, que ademais podemos escoitar. Hai que ter en conta as letras, pero eu voto por Nothing Compares 2 U de Sinead Connor e accesit para Dance With My Father de Luther Vandross.

luns 19 novembro 2007

En Música | 1 comentario | Permalink

Con 2 cojones


Queimar carbón destrúe o clima.

domingo 18 novembro 2007

En Solidariedade | Sen comentarios | Permalink

O bufón e a infanta

Premio xurado xove á mellor curtametraxe española do festival de cine fantástico de Málaga. Made in Galiza.

domingo 18 novembro 2007

En Cine | Sen comentarios | Permalink

Terra

Tráiler do documental "Tierra: la película de nuestro planeta" filmado durante cinco anos en mais de 200 localizacións de 26 países.


sabado 17 novembro 2007

En Cine | Sen comentarios | Permalink

La mujer de la ventana

Amos Oz foi Premio Principe de Asturias das letras no 2007, un amigo mandoume o discurso, un texto corto e sinxelo, co que recibiu o galardón, merece un post.
Polo visto existen problemas de compatibilidade con algúns navegadores asi que substitúo o texto por un enlace ó discurso.

     

xoves 15 novembro 2007

En Literatura | Sen comentarios | Permalink

Ilusións ópticas III

Unha vella ilusión, pero segue sendo das miñas preferidas.

mércores 14 novembro 2007

En Curiosidades | 1 comentario | Permalink

Dominó

Guinnes vs Honda

martes 13 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

World Clock

Reloxo mundial que ademais de dar a hora, amosa a cantidade de nacimentos, o crecemento da poboación, infeccións por VIH, abortos, mortes de mulleres por aborto, especies extintas, deforestación e unha listaxe onde se detallan as enfermidades que se cobran mais vidas humanas. Picar sobre a imaxe.

luns 12 novembro 2007

En Solidariedade | Sen comentarios | Permalink

el arca de zoé


L'Arche de Zoé au Darfour
Uploaded by Arche_de_Zoe
Reflexionando sobre os derradeiros acontecementos no Chad ocorreuseme pensar que poidera existir unha perspectiva distinta á que nos ofrecen os medios de comunicación, refírome a centrar a atención dos acontecementos sobre o sofrimento dos pilotos (por certo que non apareceu ningún comunicado do SEPLA) ou das azafatas, e obviar a gravísima situación dos cooperantes, que serán condenados como delincuentes de baixa estopa e transguesores do sistema, dende unha concepción moral compartida por tódolos países implicados, que resulta, cando menos, cuestionable.

Existen unhas imaxes nas que se pode ver como os pequenos son maquillados como se foran obxecto de agresións, ou mesmo víctimas das enfermidades mais diversas, para poder eludir os controis fronteirizos e sacalos do pais, nesa reportaxe unha cooperante da ONG "El Arca de Zoé" declaraba fronte á camara que era consciente de estar cometendo un delito, pero xustificaba maquiavélicamente a súa actitude, argumentando que o "secuestro" deses nenos era a forma mais eficaz de sarvarlles a vida.
O dilema moral está servido, trátase de aceptar danos colaterais, como a separación das súas familias fronte a hipotética "salvación" na sociedade do progreso, ou condenalos a unha morte, estatísticamente mais que probable, nun país no que a mortandade infantil sobrepasa os limites da racionalidade.
A imaxe destes cooperantes asemella á de un Che Guevara, como se se tratasen de guerrilleiros sociais, sen prexuizos, e dispostos a xogarse a súa liberdade por unha causa tan digna como é a vida dun neno.
Independientemente das posibles contaminacións que poideran derivarse da súa intervención , como o lucro nos trámites de adopción, ou calquera outra aberración que se nos poida pasar pola mente, como o tráfico de órganos, etc. a imaxen de estes tipos, non parecía ofrecer dubidas respecto da sua implicación ideolóxica, da ausencia de ánimo de lucro que se poidera derivar da súa actividade, ou da falla de conciencia respecto de posibles delitos asociados á garda e custodia dos nenos.
Seguramente non estemos a baremar do mesmo xeito as infraccións das normas internacionais cando se trata de delitos cometidos por asociacións de reivindicación ecolóxica, por poñer un exemplo, que estes outros, nos que a sensibilidade social choca cunha conceptualización da familia como un núcleo inviolable onde non se permete que produzan intervencións de saneado aínda que estas veñan abaladas polas normas mais elementais da xusticia, como salvagardar a vida dos nenos.
Requiem por os cooperantes da Arca de Zoé.
 
   

luns 12 novembro 2007

En Solidariedade | 1 comentario | Permalink

9 minutos

Onte acudín, como tódolos anos (van 5), á gran gala de "Lugo Máxico" , un espectáculo en estado puro que reúne os mellores magos do mundo, e que supón un auténtico luxo para a nosa cidade. Sen menosprecio ás outras representacións eu quédome coa de Norbert Ferré un mago francés que presentou un gag simple pero coa creatividade dos xenios, foron 9 minutos máxicos.
Agradecementos a toda esa xente comprometida coa arte da maxia: O mago Antón, O mago Rafa, O Colectivo Waldemar...

domingo 11 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

Happening macabro

Non sei si é certo, se trata de unha nova lenda urbán ou forma parte do entramado da performance que pretende  o tal Guillermo Habacuc para darnos un mazazo de creatividade e espabilar as emocións, case me inclino a pensar que se trata de unha pseudoverdade e que en realidade "Natividad" está viva. Corto e pego o texto da mensaxe que me enviou un amigo.
"Guillermo Vargas Habacuc es un costarricense que dice ser artista. El pasado mes de agosto hizo una exposición en una galería de Managua (Nicaragua); cazó a un perro callejero, lo ató con una corta cuerda a una de las paredes del local y lo dejó morir de hambre y sed. Según él, ese acto de cobarde sadismo es arte. Ahora este torturador ha sido invitado a participar en 2008 en la prestigiosa Bienal Centroamericana de Honduras. Hay una campaña internacional de recogida de firmas para
pedir que se revoque esa invitación.
Puedes firmar  en
http://www.petitiononline.com/13031953/
Datos en
http://www.marcaacme.com/blogs/analog/index.php/2007/08/22/5_piezas_de_habacuc

sabado 10 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

Ilusións ópticas II

Falsas imaxes en 3D





















sabado 10 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

Les Luthiers

Estou priguiciñas, asi que hoxe limitome a rescatar un fragmento do maestro Ravinovich que teño gardado na memoria, desafíovos a escoitalo sen sorrir.

venres 09 novembro 2007

En Música | Sen comentarios | Permalink

Frikis

Existe xente para todo, hai quen se adica a facer "collages" coas carátulas dos CDs, as composicións son curiosas. 
Para ver mais picade sobre a foto.

martes 06 novembro 2007

En Arte | Sen comentarios | Permalink

Test de agudeza visual

Mide a túa agudeza visual. Trátase de indicar o número de puntos que aparecen na pantalla. Eu non fun capaz de pasar de 7.

martes 06 novembro 2007

En Test | 1 comentario | Permalink